Presentació dels Amics del Museu

6 mesos després de la reobertura del Museu d’Esperanto de Subirats, us anunciem la creació dels Amics del Museu d’Esperanto de Subirats.

Aquesta associació neix a l’empara del Patronat de Turisme de Subirats i té l’objectiu de desenvolupar tota una programació anual d’activitats turístiques i culturals que dinamitzin el museu atraient nous visitants a Subirats i el Penedès, difonent el seu fons i el coneixement de la llengua esperanto, el moviment esperantista i els seus valors passats, presents i futurs.

El seu promotor és l’esperantista de Vilanova i la Geltrú Joan Inglada el qual presentarà el nou col.lectiu el proper divendres 8 d’octubre a les 20 hores al Centre Agrícola de Sant Pau d’Ordal (Subirats). L’acompanyaran Josep Tubau, un dels promotors del projecte d’una Biblioteca Pública a Subirats entorn de l’Esperanto i Rafael Hernández, propietari i conservador del museu.

També hi parlarà Daniel García Peris, director del Patronat de Turisme de Subirats, per fer balanç de les accions de promoció del museu. La més recent és la creació d’una pàgina del Museu d’Esperanto de Subirats al Facebook la darrera setmana i que contínuament està generant noves adhesions arreu del món gràcies a aquesta xarxa social, amb l’intenció de seguir el camí de la pàgina de Turisme de Subirats, la qual ja supera els 600 admiradors.