Dia 15, dia de Zamenhof i del llibre en esperanto

L. L. Zamenhof

Cada 15 de desembre, els esperantistes d’arreu del món celebren l’aniversari de l’autor de l’esperanto, en Lluís Llàtzer Zamenhof (Bialystok 15-12-1859, Varsòvia 14-04-1917). Els catalans ho celebrarem amb un acte al Museu d’Història de Catalunya en el qual es presentarà el llibre Història de l’esperanto als Països Catalans.

En l’acte hi participaran Agustí Alcoberro i Pericay, director del Museu d’Història de Catalunya; Ferriol Macip i Bonet, coordinador de l’Associació Catalana d’Esperanto; Francesc Poblet i Feijoo, historiador i coautor del llibre; Josep M. Solé i Sabaté, periodista i historiador.

Història de l'esperanto als Països Catalans

La presentació tindrà lloc al museu el 15 de desembre a les 7 del vespre.

Coincidint amb aquestes dates tan especials, el Museu d’Esperanto de Subirats, en coordinació amb el Consorci de Promoció  Turística de l’Alt Penedès, obrirà les portes a una visita col·lectiva enmarcada en els actes que se celebren a Vilafranca del Penedès amb motiu de la tradicional Fira del Gall