1es Jornades de Recuperació de la Memòria Històrica de Subirats

El Museu d’Esperanto de Subirats participarà de manera activa en aquestes Jornades organitzades pel Patronat de Turisme de Subirats amb la col.laboració de l’Ajuntament de Subirats. Es tracta d’un ampli i divers programa d’activitats que podeu consultar en el següent enllaç: Programa Jornades.

El gruix de les Jornades es desenvoluparà el proper cap de setmana 21-23 de Gener, si bé alguns esdeveniments es prolongaran fins el següent cap de setmana (29-30 de Gener).

Des del Museu, i junt amb la col.laboració de l’Associació Catalana d’Esperanto (KEA) organitzem  la presentació del llibre “Història de l’Esperanto als Països Catalans”, que es durà a terme a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sant Pau d’Ordal (Subirats), dissabte 22 a les 17h. Posteriorment, els interessats, podran assistir a les 18h a la inauguració de l’exposició “Guerra i Pau: Esperanto i Guerra Civil”, al mateix Ajuntament. L’acte es completarà amb una visita guiada a l’exposició. Els assistents a la presentació del llibre hi tindran entrada gratuïta mentre que, per la resta de públic, l’import és de 2 euros.

L’exposició restarà oberta en els següents  dies i horaris: Diumenge 23 de Gener, de 10-14h; Dissabte 29 de Gener, de 10-14h i de 16-20h; Diumenge 30 de Gener, de 10-13h.

El  dissabte 22, a les 19h, hi ha programada una visita al Museu d’Esperanto de Subirats (c/ Dr. Zamenhof, 12. Sant Pau d’Ordal).

Des del Museu volem aportar una mirada de pau i entesa a uns fets tràgics i amargs per la població com foren els esdeveniments de la Guerra Civil. Us convidem a venir a tots i a totes!