Apropem l’esperanto a l’escola

El Museu d’Esperanto de Subirats ha organitzat pel proper divendres 18 de Febrer un taller escolar dirigit a alumnat de Cicle Superior de Primària. Després de la bona acollida de l’activitat duta a terme durant l’exposició “Guerra i Pau: Esperanto i Guerra Civil”, el Museu ha volgut incidir en el sector escolar i programar un taller pràctic que apropi els i les alumnes a la llengua i a les seves característiques bàsiques.

Ens visitarà de nou l’Escola Sant Jordi de Sant Pau d’Ordal, que, durant aproximadament dues hores, combinarà l’itinerari guiat per les instal.lacions del Museu amb la realització d’alguns exercicis pràctics de coneixement i presa de contacte amb l’esperanto. Serà Joan Inglada (Amics del Museu) el conductor d’aquesta part del taller, després d’haver realitzat activitats similars anteriorment amb d’altres grups escolars. Des del Museu volem agrair tant a en Joan com al professorat de l’escola la seva col.laboració i empenta.

De ben segur que aquesta pot ser una bona oportunitat per traslladar als més petits els valors de la diversitat lingüística i la necessitat de tenir cura d’un patrimoni cultural rellevant que els hi és molt proper. Properament us informarem del resultat del taller!

Vista de l'interior del Museu d'Esperanto

Una resposta

1. […] This post was mentioned on Twitter by Turisme de Subirats, Turisme de Subirats. Turisme de Subirats said: MES: Apropem l’esperanto a l’escola http://bit.ly/fSkB30 […]