Activitat del mes de febrer: taller escolar d’esperanto

Espai interior del Museu d'Esperanto

El passat divendres 18 de febrer, 21 alumnes de Cicle Superior de Primària de l’escola Sant Jordi de Sant Pau d’Ordal van realitzar un taller d’esperanto especialment dissenyat pel públic escolar i organitzat des del Museu d’Esperanto de Subirats.

L’activitat s’inicià a l’espai del Museu. Durant 45 minuts els infants van poder visitar de manera guiada les seves diferents estances, tot descobrint algunes de les peces destacades del seu fons així com l’orígen i evolució de la col.lecció iniciada pel Sr. Lluís Hernández. Posteriorment, alumnes i talleristes es traslladaren a l’aula biblioteca de l’escola sant Jordi on es tancà l’activitat amb la vessant més pràctica, un taller on nens i nenes pogueren aprendre noves paraules i expressions en esperanto així com els mecànismes bàsics i característiques pròpies de la llengua. Amb  suport audiovisual i d’un petit dossier-resum, el taller va interessar als infants, especialment perquè va permetre fer palesa la diversitat lingüística que hi ha al món i la importància de la pervivència d’aquestes vitals eines de comunicació.

El Museu d’Esperanto de Subirats ofereix aquesta activitat pràctica adaptada a les necessitats d’adults, joves o infants. No dubteu en contactar amb nosaltres si hi esteu interessats.