Actes organitzats pel Museu en motiu del Dia de la Dona

Museu d’Esperanto de Subirats

Ja podeu consultar les activitats programades pel proper cap de setmana (dies 12 i 13 de març) en conmemoració del Dia de la Dona (8 de març) en el següent enllaç:

Dia de la dona Museu d’Esperanto de Subirats

Cal destacar la celebració d’una taula rodona , amb el títol de “Dona i Esperanto”, que es celebrarà el dissabte 12 de març a les 18h a la Sala del Centre Agrícola de Sant Pau d’Ordal (Subirats). En ella prendran part dones de diferents generacions i bagatges que aportaran el seu punt de vista sobre l’esperanto així com la seva experiència personal dins del moviment esperantista. L’entrada a l’acte és lliure. Al finalitzar, s’oferirà una copa de cava a tots els assistents.

Paral.lelament, tant dissabte 12 com diumenge 13, a les 13h, es podrà realitzar una visita guiada al Museu especialment dedicada a la temàtica de la vinculació entre les dones i l’esperanto a casa nostra. L’import de l’entrada és de 2 euros (grauïta per a menors de 12 anys).

Totes aquestes activitats estan organitzades pel Museu d’Esperanto de Subirats, amb la col.laboració del Patronat de Turisme de Subirats.

Us animem a tots i a totes a participar-hi!