El Museu ha participat en el “Picture a Museum Day”

Esperanto parolata al Museu d'Esperanto de Subirats #MuseumPics

El passat dia 17 de març el Museu d’Esperanto de Subirats va participar en una iniciativa de caire internacional anomenada “Picture a Museum Day” i que té a diverses eines de la xarxa social com a principals protagonistes. Aquesta activitat, de caràcter global, prova de donar a conèixer les activitats de diferents museus del món i la relació que s’estableix entre els usuaris i aquests museus. Per fer-ho palès, s’utilitza la fotografia com a principal mitjà d’expressió. La fotografia que encapçala l’entrada és amb la que va participar el Museu d’Esperanto de Subirats.

Així, doncs, el dia 17,  centenars de fotografies van circular per Internet sota el hashtag de Twitter #MuseumPics o el grup de Flickr #MuseumPics. Us convidem a visitar aquestes pàgines i conèixer d’altres experiències similars.