Primer aniversari de la reobertura del Museu

Celebrem el primer aniversari de la reobertura del Museu d’Esperanto de Subirats al públic, amb la presentació del nou logotip, ideat per Ferriol Macip. Una nova imatge que combina els colors clàssics de l’esperanto -verd-, el groc del cava de Subirats i el marró que refereix a allò clàssic i vinculat amb la terra. Sense dubte, es tracta d’un disseny fresc que remet a la importància de la comunicació i el diàleg, al paper vigent de l’esperanto en la societat actual. Des d’aquí agraïm a en Ferriol la seva col.laboració.

Per altra banda, aquesta nova imatge també s’incorpora a un element de difusió essencial, el tríptic del Museu. Creat amb el suport del Patronat de Turisme de Subirats i l’Ajuntament de Subirats, inclou tota la informació pràctica del Museu així com les seves principals característiques. És un fulletó bilingüe català/esperanto que també incorpora uns resums en castellà, anglès i francès. Podeu fer-hi un cop d’ull seguint l’enllaç situat al peu de l’entrada.

Si bé des del seu orígen el museu era visitable prèvia comunicació amb la família Hernàndez, des d’abril de 2010 és possible visitar de manera guiada l’espai del Museu tots els dissabtes i diumenges a les 13h. També hi ha la possibilitat de concertar visites escolars o per a grups. Al llarg d’aquests mesos, a més, un grup de col.laboradors han constiuït els Amics del Museu d’Esperanto de Subirats, des d’on es vol donar suport al projecte d’incorporació del fons del Museu a la futura Biblioteca Pública de Subirats així com difondre la tasca del Sr. Hernàndez.

Al llarg de l’any s’han desenvolupat també tot un seguit d’activitats per donar a conèixer el Museu, tant participant en les xarxes socials (web, Facebook, Youtube, ipernity) com realitzant un programa divers d’actes que han fomentat la participació: tallers escolars, presentació de llibres, xerrades, etc. Alguns mitjans catalans i espanyols s’han fet ressò de totes aquestes activitats, com podeu veure en anteriors entrades.

Des del Museu us agraïm a tots -visitants, col.laboradors, institucions- el vostre interès i esperem que poguem seguir compartint aquest patrimoni esperantista del que amb tanta estimació té cura la família Hernàndez Massana.

Per molts anys!

Tríptic Esperanto

Una resposta

1. […] s’ha consolidat com un dels principals recursos de turisme cultural de Subirats i el Penedès. Per celebrar-ho ha presentat un nou logotip i un tríptic informatiu en diferents idiomes amb el qual us deixem a continuació. Recordeu que des de la seva pàgina web […]