El Museu, amb el Mercat del Préssec de l’Ordal

A fi de donar suport a la tasca dels pagesos i pageses del terme de Subirats, ens sumem a la celebració de l’inici oficial del Mercat del Préssec de l’Ordal, que es durà a terme el proper dissabte 18 a les 12h. Serà la Directora General de Turisme, Marian Muro, qui doni el tret de sortida al mercat, que ofereix el típic préssec de l’Ordal així com d’altres productes de la terra a les parades que s’instal.len cada dissabte i diumenge al matí a Sant Pau d’Ordal.

Essent veïns d’un espai tan característic, des del Museu rebem aquesta arrelada manifestació gastronòmica tot oferint als clients compradors del mercat l’entrada gratuïta a una de les visites guiades que ofereix el Museu dissabtes i diumenges a les 13h.

Aprofiteu l’avinentesa per conèixer Subirats, tastar un dels seus productes més característics i acostar-vos a un patrimoni únic com és el del fons del Museu d’Esperanto de Subirats. Un dia per gaudir i aprendre!