El Museu farà una presentació durant el 70è Congrés Espanyol d’Esperanto

Fruit de l’entesa amb la Federación Española de Esperanto (HEF), el Museu d’Esperanto de Subirats serà present durant els actes que configuraran el 70è Congrés Espanyol d’Esperanto (Hispana Kongreso 2011), a celebrar-se entre el 28 de juny i el 2 de juliol d’enguany. La seu del congrés serà la Casa de Cultura de San Lorenzo del Escorial, un dels indrets més monumentals a l’entorn de la capital espanyola.

El Museu d’Esperanto de Subirats, a través de la col.laboració de Víctor Solé, membre de l’Associació Catalana d’Esperanto (KEA), farà una presentació dels seus fons i objectius, en un intent per difondre dins de la comunitat esperantista els valors i el potencial patrimonial del Museu. A través d’un dossier, tríptics i altres elements es provarà d’acostar als participants la realitat de Subirats i d’una de les col.leccions esperantistes més importants del món.

Pels que hi esteu interessats, el Congrés centrarà les seves reflexions en l’anàlisi de com l’esperanto pot adaptar-se actualment, i en el futur, als nous mètodes i canals de comunicació. Entre d’altres activitats, la trobada inclourà un curs d’iniciació a la llengua, actuacions musicals, projeccions, conferències, tallers i sortides culturals que inclouran visites a indrets tan interessants com el Museo del Prado.

Agraïm als membres del Comité Organitzador, Tonyo del Barrio i Raúl Martínez Anguita, les facilitats rebudes, tot desitjant que el Congrés sigui un autèntic èxit  de participació i continguts.