Esperanto a la fresca!

L’estiu és ben present i des del Museu d’Esperanto de Subirats hem cregut oportú aprofitar les darreres hores de la tarda d’alguns dissabtes de juliol per convidar-vos a fer una visita guiada pel Museu. Les dates escollides són el 16 i 23 de juliol que, a més, són dies especials perquè coincideixen amb el IX Festival de Música a les Vinyes que es celebrarà, com cada any, a Torre-Ramona, un dels nuclis de Subirats.

Les nostres visites començaran a les 19h i faran un cop d’ull a la història de l’esperanto i del moviment esperantista a Catalunya, tot incidint en la fonamental aportació del Sr. Lluís Hernández que fou el promotor del Museu d’Esperanto de Subirats. Una passejada per l’interior del Museu ens permetrà observar objectes i publicacions vinculades amb la llengua així com copsar la dedicació amb la que Hernández aplegà una de les col.leccions esperantistes més importants del món. La visita finalitzarà amb una estona de conversa i distensió tot prenent una copa de bon cava de la terra.

Per les persones que després assistiu a algun dels concerts del Festival de Música a les Vinyes -us recordem que comencen a les 22h- i presenteu la vostra entrada, la visita al Museu serà gratuïta. Per la resta de visitants, el preu serà l’habitual, 2 euros. Us animem a que conegueu el Museu i gaudiu de l’entorn privilegiat on es troba, un espai que, a la caiguda del sol, convida a passejar o a fer un mos prenent la fresca.