Finalitza “Esperanto a la fresca!”

Amb la darrera sessió d’aquesta proposta d’estiu, dissabte 23 es va cloure “Esperanto a la fresca!”, les visites guiades especials fetes en un horari de vespre i acompanyades de la degustació d’una copa de cava en l’ambient relaxat del Museu. En les dues convocatòries, que han volgut acompanyar la programació musical del Festival de Música a les vinyes, el públic ha pogut visitar el Museu endintsant-se en l’apassionant història del moviment esperantista, fet que ha suggerit preguntes de tot tipus vinculades amb les causes que han suposat que l’opció esperantista no reeixís de manera majoritària.

Amb aquesta activitat -que va merèixer l’atenció dels mitjans (podeu escoltar l’entrevista que Ràdio Vilafranca va fer a la responsable de la dinamització del Museu, des del minut 12:40 del primer bloc del programa Gamma Extra del dia 21)- finalitza per aquesta temporada la programació d’activitats mensuals. Amb tot, el Museu no tanca per vacances, i, per tant, el podreu visitar cada dissabte i diumenge d’estiu en les visites guiades de les 13h. L’activitat tornarà al setembre amb un calendari que us anunciarem tan bon punt l’anem perfilant. No cal dir que si teniu alguna proposta per fer-nos, us atendrem en el telèfon 93.899.34.99 o a info@museuesperanto.org.

Us esperem ben aviat!