Les Jornades Europees del Patrimoni al Museu

Fotografia: girona.cat

Durant el cap de setmana del 24-25 de setembre, nombrosos indrets de Catalunya s’afegiran a una inciativa de caire europeu centrada en la difusió del patrimoni cultural. Dins de l’ampli llistat de municipis participants en aquestes Jornades Europees del Patrimoni 2011 trobem Subirats, que ha programat actes tant en el seu Castell com en el Museu d’Esperanto de Subirats. Ambdós compten amb el suport del Patronat de Turisme de Subirats.

El Museu oferirà durant els dos dies la possibilitat de fer una visita guiada per les seves instal.lacions de manera gratuïta i sense necessitat de reserva prèvia. Els horaris previstos són:

Dissabte 24: visites a les 13h i 18h

Diumenge 25: visites a les 13h

Com el tema central de les Jornades d’enguany és el de “Patrimoni i els Joves”, el Museu oferirà un petit obsequi relacionat amb l’esperanto a tots els visitants menors de 18 anys.

Podeu aprofitar el vostre desplaçament fins a Subirats per viure d’a prop les sensacions i activitats pròpies de la verema, consulteu la pàgina web de Turisme de Subirats per conèixer les diferents propostes que es duen a terme aquestes setmanes.

Per disposar de més informació, contacteu amb nosaltres per correu electrònic: info@museuesperanto.org o trucant al 93.899.34.99

Una resposta

1. […] són dins de la proposta actual “Viu la Verema a Subirats, Capital de la Vinya” i on destaca el Museu d’Esperanto de Subirats.Cal recordar que el Castell de Subirats – Santuari de la Mare de Déu de la Font Santa ofereix […]