Dia de la Dona 2012

Enguany volem seguir recuperant la memòria de les dones dins del moviment esperantista, i més concretament, dins de l’àmbit català. L’any passat,  durant la taula rodona que es va celebrar entorn del Dia de la Dona, ja vam poder conèixer algunes pinzellades de la recerca que na Gisela Alcón estava realitzant sobre la vendrellenca Maria Julivert. Aquesta investigació, guardonada amb una beca de recerca local, va veure la llum definitiva durant 2011. Per aquest motiu, us convidem a seguir la xerrada que Alcón ens oferirà el dia 10 de març a les 17h al Museu d’Esperanto de Subirats, en la que ens descobrirà els trets vitals més significatius i la trajectòria cultural i de militància de Maria Julivert, esperantista que formà part del grup Frateco d‘El Vendrell.

Com totes les activitats que venim realitzant, aquesta compta amb el suport del Patronat de Turisme de Subirats i l’Associació d’Amics del Museu d’Esperanto de Subirats (AAMES).