El Museu, a Ripoll

El passat dissabte, convidats pels amics de l’Associació Cultural Sant Josep de Ripoll, el Museu va participar en un acte de commemoració dels 125 anys del sorgiment de l’esperanto que es celebrà en el marc de la Fira de les 40 hores de la capital del Ripollés. Membres de la família Hernández-Massana es desplaçaren a la ciutat on, a més de parlaments i el visionat d’una gravació feta a Ripoll durant el XVIIè Congrés Català d’Esperanto -conservada al Museu-, es va fer la presentació d’un punt de llibre commemoratiu promogut pels membres de l’Associació Sant Josep.

Tot seguit us adjuntem les referències que feren de l’acte alguns mitjans locals i comarcals: Ripolles Digital, web Ajuntament de Ripoll, El 9 Nou. També podeu consultar la crònica de l’acte present al bloc de l’Associació Sant Josep.

A banda de felicitar a l’organització, us anunciem que ben aviat disposarem d’alguns exemplars d’aquesta edició de punts de llibre tan singular.