L’Agenda de la Terra, ben aviat al Museu.

Imatge de l'Agenda en tres colors (www.verkami.com)

Us fem partíceps d’un projecte engrescador, l’Agenda de la Terra, iniciativa endegada pel dissenyador Jordi Urgell (Cardedeu). A banda de ser una proposta cultural remarcable, l’Agenda inclou la traducció dels seus continguts a l’esperanto, gràcies a la col.laboració d’en Ferrol Macip (Associació Catalana d’Esperanto-KEA)

L’autor proposa una eina de difusió d’iniciatives culturals i socials sostenibles i lligades al marc dels Països Catalans però també de la resta d’Europa. És per això que l’Agenda inclourà cada any una llengua minoritzada; per aquesta primera edició s’ha incorporat l’occità. Es tracta, doncs, d’un projecte amb intenció de continuïtat i que neix amb la voluntat de donar suport al teixit associatiu del territori. Enguany, el 7% dels beneficis de la seva venda aniran a donar suport a la tasca de tres d’aquestes entitats: Amics de la Bressola, Som lo que sembrem, Ciemen.

L’Agenda compta ja amb diferents punts de distribució, als quals en les properes setmanes s’afegirà el Museu d’Esperanto de Subirats (MES). En qüestió d’uns dies, els primers exemplars sortiran d’impremta i ja podran ser adquirits. Mentre espereu, podeu donar un cop d’ull a la gènesi i desenvolupament de la iniciativa a través del seu bloc a Vilaweb o bé, col.laborar activament en el seu finançament mitjançant la plataforma de crowdfunding Verkami.