Portes obertes al Museu en motiu de les JEP 2012

Les Jornades Europees de Patrimoni 2012 suposaran enguany 3 dies (28-30 de setembre) d’activitats vinculades amb la cultura i el patrimoni a més de 200 municipis de tota Catalunya. Amb el lema “Europa, un patrimoni comú”, el descobriment i coneixement dels valors patrimonials dels diferents indrets seran l’eix central de les Jornades. Com sabeu, també Subirats participa en aquesta celebració des de fa uns anys. Si voleu consultar quina serà la proposta d’enguany, cliqueu aquí.

Des del Museu d’Esperanto de Subirats (MES) també participarem en les Jornades oferint l’entrada gratuïta al Museu a tots aquells que ens visitin durant el cap de setmana. Com és habitual, l’horari d’obertura és a les 13h i els assistents podran gaudir de la visita guiada a l’equipament. Si sou pel Penedès no deixeu d’acostar-vos a Subirats!