Esperanto a les ones

Des del mes de setembre d’enguany, el Museu està duent a terme una col.laboració mensual amb el magazín radiofònic Penedès Gamma Extra, de Ràdio Vilafranca. Es tracta d’un programa d’actualitat penedesenca que presenta algunes seccions fixes, entre les quals, la seva conductora –Carla Sanmartín– ha trobat a bé situar la del Museu.

Un dijous al mes, i poc abans de les onze, gaudim de vint minuts en els que poder parlar de l’esperanto i, fins i tot, en esperanto. Val a dir que el fil conductor sempre és el llegat patrimonial present al Museu d’Esperanto de Subirats, si bé hem considerat enriquidor comptar amb col.laboradors que puguin transmetre de manera directa i natural la seva vivència de la llengua.

Des del Museu us convidem a seguir les emissions, que anirem anunciant degudament a Facebook, o bé a escoltar-nos en els podcasts que anirem penjant de les diverses intervencions.  També esperem fer més divers i atractiu el nostre espai amb tots aquells suggeriments que ens volgueu fer arribar posant-vos en contacte amb nosaltres a través del correu: info@museuesperanto.org.