Exposició en motiu del Dia de la Dona al Museu d’Esperanto de Subirats (MES)

Exposició en motiu del Dia de la Dona al Museu d'Esperanto de Subirats (MES) #esperanto #Subirats #CapitaldelaVinya

Un any més, el Museu d’Esperanto de Subirats (MES) emplaça als seus visitants a reflexionar sobre el Dia de la Dona i el paper d’aquesta dins del moviment esperantista. Per aconseguir-ho durant tots els caps de setmana de març serà possible –adquirint una entrada general- visitar la mostra que enguany dedica a la relació entre dona i esperanto, i que també compta amb el suport del Patronat de Turisme de Subirats i l’Associació d’Amics del Museu d’Esperanto de Subirats (AAMES).

Una petita exposició presenta els objectes (llibres, fotografies, etc) relacionats amb la presència de les dones en els cercles esperantistes, especialment en el moment de major implantació de la llengua a casa nostra, en les primeres dècades del segle passat.

Igualment, la mostra es completa amb algunes edicions d’obres literàries d’escriptores de renom, com Amélie Nothomb o Agatha Christie, que disposen de la seva traducció en esperanto.

El Museu d’Esperanto de Subirats obre les seves portes cada dissabte i diumenge de mes a les 13h, quan també ofereix visites guiades adreçades a tot aquell públic interessat en el turisme cultural. S’ubica al carrer Dr. Zamenhof, 12 de Sant Pau d’Ordal, al municipi de Subirats (Alt Penedès).