Sant Jordi i Any Espriu

Imatge

Durant el mes d’abril, llibres i lectura són protagonistes de xerrades, compres i debats. Amb la festivitat de Sant Jordi a l’horitzó, el Museu també es prepara per una celebració de la literatura com a eina de gaudi i construcció cívica.

Aprofitant que enguany celebrem també l’any Espriu i que l’Associació Catalana d’Esperanto-KEA té programada una lectura de l’obra de l’autor el proper dia 20, us emplacem a visitar el Museu durant el mateix cap de setmana (20-21 d’abril) i a fullejar i passejar entre obres assenyalades de la literatura universal i, molt especialment, a fer un cop d’ull a una de les obres d’Espriu que compta amb traducció a l’esperanto, “Cementiri de Sinera”.

Com diria el mateix Espriu, la veritat cal que sigui revelada sense repós. No se’ns acut millor camí per assolir tal fita com el de desvetllar la fam de coneixement mitjançant els llibres i la literatura, sigui en la llengua que sigui.

Que gaudiu de la Diada de Sant Jordi!

Sant Jordi al Museu

Lloc: Museu d’Esperanto de Subirats

Quan?: Dissabte 20 i diumenge 21 d’abril. Visites guiades a les 13h.

Més informació: info@museuesperanto.org / 93.899.34.99