Exposició del Museu d’Esperanto de Subirats a Sant Sadurní d’Anoia

Inauguració Exposició Museu d'Esperanto de Subirats - Biblioteca Sant Sadurní d'Anoia (4)

Des de la reobertura del Museu d’Esperanto de Subirats (MES), l’any 2010, diverses han estat les activitats que s’han organitzat per tal de dinamitzar i seguir potenciant el museu com un equipament cultural de referència al municipi. En aquest cas ha estat el Museu el que ha sortit al carrer amb l’objectiu d’apropar-se a la ciutadana i, així, donar-se a conèixer en els seus entorns més immediats.

Dijous 5 de setembre, dins l’acte inaugural de les exposicions de Fires, es va presentar la mostra “Museu d’esperanto de Subirats, més que una llengua, més que un museu!” que serà a la Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya de Sant Sadurní fins el 4 d’octubre. La presentació va anar a càrrec del regidor de cultura de l’Ajuntament de Subirats, Lluís Ràfols, i de la responsable del MES, Adriana Sánchez. L’acte va comptar amb la presència de l’Alcaldessa de Sant Sadurní d’Anoia Susanna Mérida.

Gràcies a la col·laboració de la Biblioteca Ramon Bosch de Noya, l’exposició comptarà també amb diferents exemplars de llibres en esperanto que els visitants puguin i prendre en préstec durant el mes que l’exposició del Museu d’Esperanto de Subirats estarà a la biblioteca.

Des del Museu d’Esperanto de Subirats esperem que aquest sigui l’inici d’una futura itinerància de la mostra. La dinamització del MES és una iniciativa del Patronat de Turisme de Subirats.

A continuació teniu fotografies de la inauguració de l’exposició