Fukiŝima al MES

La Universitat de Barcelona organitza divendres 21 de febrer al matí una jornada de “Llengua i Territori”, i convida 4 professors japonesos. Les xerrades seran en francès, occità i esperanto.

El professor Goro Kimura és el que farà la xerrada en esperanto. És un lingüista molt actiu i compromès.

Imatge

Aprofitant la presència d’en Goro Kimura, es proposa el següent programa:

Divendres 21 de febrer: Jornades de Llengua i Territori a la Universitat de Barcelona. De 9h a 14h. Cal inscriure’s enviant un correu a gela@ub.edu

Dissabte 22 de febrer: Visita al Centre d’Esperanto de Sabadell (arxiu i biblioteca Petro Nuez).

Diumenge 23 de febrer: Visita al Museu d’Esperanto de Subirats a les 11h. Allà en Goro Kimura farà una xerrada sobre com la tragèdia de Fukiŝima els ha canviat la vida.

Imatge[+] Informació sobre les Jornades de la Llengua i Territori a la UB

Us hi esperem!