Diada de l’esperanto 2014

En motiu de l’aniversari del naixement del Dr.Zamenhof (15 de desembre de 1859, Bialystok – 14 d’abril de 1917, Varsòvia) el Museu d’Esperanto de Subirats realitzarà una jornada de portes obertes dissabte 13 de desembre: es realitzarà una visita guiada gratuïta a les 13h.

DSC_0009

En la mateixa línia, l’activa Associació Catalana d’Esperanto (KEA) organitza tot un seguit d’activitats per a commemorar aquest dia:  presentació del llibre de Pedro M. Martín Burutxaga: Petit Refranyer català-Esperanto / Malgranda provebaro kataluna-Esperanto a càrrec de Víctor Pàmies i del mateix autor. L’acte tindrà lloc dilluns 15 de desembre, diada de l’esperanto, a les 19h30 a la Llibreria Documenta Carrer de Pau Claris, 144, 08009 Barcelona (Entre València i Aragó). Durant l’acte es farà un recordatori al poeta Gabriel Mora i Arana, recentment desaparegut i es presentarà la campanya de micromecenatge de la Biblioteca Arxiu Petro Nuez (BAPN)

[+] Informació sobre l’acte que es va organitzar l’any passat al MES.