L’escola d’adults de Sant Sadurní visita el MES

El passat 26 de març els estudiants de l’escola d’adults de Sant Sadurní d’Anoia van poder gaudir dels atractius de Subirats realitzant tot un seguit d’activitats programades pel Patronat de Turisme de Subirats. L’alumnat, de català i d’informàtica, juntament amb el professorat, van passar tot el  matí visitant Subirats.

Per començar, el grup d’estudiants va realitzar dues visites culturals: al Museu d’Esperanto de Subirats (MES) i al Centre d’Interpretació de l’Última Defensa de Barcelona (CIUDEB). Allí van gaudir de la visita guiada, dedicant una bona estona a resoldre els dubtes sobre aquests dos atractius culturals de Subirats amb l’ajuda dels guies. Val a dir que els alumnes de català van ser el grup més entusiasta en la visita al MES, evidenciant el seu interès per la llengüa. Fins i tot algunes de les alumnes van demanar informació extra per tal de poder iniciar-se en l’aprenentatge de l’esperanto.

alSsa

En acabat, els estudiants es van dirigir a la finca Sabaté i Coca. Allí van visitar les caves Castellroig per conèixer els seus productes i tastar-ne els famosos vins de terrer que caracteritzen aquest celler.

El Patronat de Turisme de Subirats, a més d’informar, generar i promocionar els esdeveniments turístics del municipi, també desenvolupa la tasca d’organitzar visites per a grups o particulars, entre d’altres. Si esteu interessats en conèixer en profunditat Subirats i descobrir les seves particularitats i atractius, adreceu-vos al Patronat de Turisme de Subirats.

[+] MES

[+] CIUDEB