El MES al Subirats Tasta’l

part1

El pròxim 29 de novembre, d’11 a 15 hores, la plaça Subirats de Sant Pau d’Ordal acollirà l’onzena edició d’una de les mostres de vins, caves i productes de la terra més importants de la comarca. La plaça Subirats de Sant Pau d’Ordal és, un any més, l’escenari escollit per celebrar l’11è Subirats Tasta’l, una mostra que acull els vins i caves que ofereixen els cellers més importants de Subirats, així com la gastronomia i l’artesania local.

Subirats Tasta’l és l’aparador per excel·lència dels productes de proximitat i qualitat que s’elaboren al municipi. Any rere any, la mostra es consolida com a punt de trobada de professionals i amants de la cultura enogastronòmica.

Una de les activitats programades durant el Subirats Tasta’l són les visites guiades al Museu d’Esperanto de Subirats. Extraordinàriament, i amb motiu d’aquesta mostra, el MES serà obert a partir de les 12 h, amb visites guiades gratuïtes a les 12 h, 13 h i 14 h.

11è-Subirats-Tastal-cartell-601x1024

Per a més informació consulteu el web del Patronat de Turisme de Subirats [+]