El MES a El País Semanal

El Museu d’Esperanto de Subirats (MES) ha estat el protagonista d’un article publicat a El País Semanal (ed. El País) el passat 21 d’agost. El text es titula “Memoria del esperanto” i presenta el municipi de Sant Pau d’Ordal i el fundador del museu, Lluís Hernández. D’aquesta manera, en uns quants paràgrafs el lector es fa una idea de la història d’aquest fons documental i material, tant ric com insòlit.

EPS

És interessant que una publicació a escala estatal fixi la mirada en el MES i que valori l’esforç i la gran feina de col·leccionisme que va fer en Lluís Hernández. Així mateix, el Patronat de Turisme de Subirats ha col·laborat en l’elaboració d’aquest article, proporcionant tot tipus d’informació sobre el museu. La promoció cultural és una prioritat, i és important que tota la tasca d’en Lluís i tots els llibres, revistes i objectes esperantistes recopilats no romanguin en l’oblit.

El MES obre les seves portes cada quart dissabte de mes amb una visita guiada a les 12 h. D’altra banda, es poden concertar visites per grups i en altres horaris contactant per correu ( info@museuesperanto.org ) o per telèfon 93 899 34 99.

[+] Versió digital de l’article a El País Semanal